SHOPPING

 
Peplumtopp, tyckte att jag hade så få såna hehe NOT. Men denna kunde jag inte motstå, färgen var så himla fin och kommer passa utmärkt till vitt & till en solbränd kropp i sommar!

Leo-linne, halva priset på BIKBOK! Det kanske ser lite transa/slamp-aktigt ut men ja lovar, det är faboulous. Så hiimla fin modell och matchar man rätt så blir inte leo slampigt utan bara fint. Det var för INTE kul på BIKBOK, jag trodde jag dött och hamnat i helvetet. Var så jävla mycket folk och tusen timmars kö både till provrummen och till kassan. Så jag sket blanka fan i att ens göra ett bra försök att hitta något mer...
 
BIKINI! Som gjorde sig jättedålig på bild. Kostade endast 49kr och överdelen är inte så mycket "jag" egentligen men på något konstigt vis föll jag för den vid första ögonkastet. Så himla fin färg!! Passar jättebra till blont hår och brun body. Jag har säkert provat 1000 bikinis som jag tyckt varit jättefina men sen sett förjävliga ut när jag tagit på dom. Nu gav jag upp för jag har insett att alla kommer att se förjävliga ut, bara att acceptera. Jag har gått ner typ 10 kg sen förra sommaren och det måste ha varit 10 kg tisse tyvärr.
 
Ett försök till en bättre bikinibild, tyvärr blev den inte heller rättvis. Var väldigt svårt att fånga färgen på bild...
 
Mmmmm choklaaaad.... 2 för 10 på ICA. Dagens bästa köp
 
 
Nu har jag bråttom, jobbet väntar och jag har inga kläder på mig. Ses ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback