PARTYPICS

Lite partypics från igår
 
IGÅR var det en partykväll för vår del. Jag, emma och sarisen vart hemma hos mig och gjorde drinkar i sinne. Jag ÄLSKAR mjölkdrinkar, kan vara det bästa som finns. Som barn har jag alltid hatat mjölk och jag var en sån unge som alltid drack vatten i matsalen, eller äppeldricka fast det fanns bara när det var fiskpinnar?? konstigt. Men därför måste jag nu dricka igen all mjölk jag missat genom åren, fast såklart med en god likör i. Så varje morgon ska jag börja dagen med ett stort glas mjölk + likör. Då får jag starkt skelett. Fast det blir nog lite andra dåliga effekter av likören.. men sånt får man ta, det är bara att välja.
 
Ja oj iallafall så sen for vi ut på klubben. Det var kul. Sen for jag hem och sov och det var jättekul för jag var väldigt trött. Idag vaknade jag kl 8. Inte en bra tid att vakna när man varit på fest och det är lördag och helg. Men jag vaknar tyvärr alltid tidigare än fan när jag druckit. Så idag är jag ganska sliten, men har nyss ätit tonfisk med massa vitlökssalt på (GODASTE SOM FINNS) så jag hoppar det ska förbättra mitt måeende så jag orkar festa ikäll med hihi. Jag och Fanny ska till födelsedagsbarnet sebbe och kröka
 
Nu ska jag försöka hitta en klädsel till kvällen wish me luck chuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback