NYTT JOBB!!!

 
Kommer ni ihåg för ett tag sedan när jag hade ett hemligt uppdrag på G och bad er hålla tummarna ?!?!?!??! ERA TUMMAR HJÄLPTE FÖR IDAG FICK JAG VETA ATT JAG FICK JOBBET PÅ GRABBARNA GRUS!!!!!!! Är så sjukt jävla glad och taggad inför det!!!!! Kommer bli den bästa sommaren med mycket sol, bad, fest & jobb!!!!! Har dock inte det finaste boendet hehe men sprolla roll!!!! & har jag tur kanske jag träffar min drömprins där nere, kissie kunde ju så varför skulle inte jag kunna?? Spanade redan in en jävligt snygg bartender i somras hehe, hoppas vi blir kollegor i sommar då är det ju som att jag redan har halva inne
 
Jag är så jävla taggad och kommer inte kunna somna inatt hehe..... ska typ börja packa istället:D:D:D Köpte en ny bikini idag så det var ju jävligt passande!! Jag börjar den första helgen i juni och JAG ÖNSKAR JAG KUNDE SPOLA FRAM TIDEN!!!!!!!
 
Nu ska jag göra ett försök till att sova iallafall, SEE YOU AT GRABBARNA GRUS BEACH CLUB I SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Det blir ju kanon att ha i ditt CV!

2013-04-16 @ 23:04:52
Postat av: Anonym

Vars ligger Grabbarna Grus? hehe..

Svar: magaluf:D
Sandra

2013-04-16 @ 23:36:21
Postat av: Madeleine

Grattis tjejen :D

2013-04-17 @ 07:09:24
Postat av: Linn

Jag har också fått jobb där nere! Jag ska sälja biljetter till grabbarna grus olika fester, är det samma för dig? :)

2013-04-17 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback