new girl

Tjenare. Jag tänkte bara säga gonatt för nu ska jag faktiskt sova, är heelt slut. Idag har jag sprungit på stan & sen gjort massa ärenden med farsan. Ikväll har jag duschat, det tar typ en hel kväll. Sen har jag sett tonårsbossen och nu hade jag tänkt krypa till kojs och se new girl. Jag kanske är den enda i stan som inte ser hockey. Jag förstår verkligen inte det roliga?? Och fattar verkligen inte hur ALLA kan gilla hockey????? Jag tycker det är skittråkigt och börjar bli rädd att alla i stan drabbats av något hockey-virus eller nåt? Jag är rädd att bli smittat och också börja med detta sekt-liknande beteende. Avliva mig ifall det händer
 
NÄ som sagt nu väntar Jess i New girl på mig om jag lyckas få hem avsnitten. Annars ska jag vara med Kurt Wallander, den bästa dagen i mitt liv var när alla wallanderfilmer kom in på netflix!! Jag gjorde glädjehopp här hemma
 
 
Godnatt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback