Morgan&Ola-Conny

 
Tja. Har nyss kommit hem från en liten chitt-chatt-dejt med emmorna och sarisen. Tyvärr höll vi på frysa ihjäl då det är minusgrader i detta jävla land och vi har aldrig någonstans att ta vägen utan måste alltid ses utomhus. Men som tur är så får sara snart lägenhet och då planerar vi att våldgästa hela tiden, vare sig dom vill eller inte hehehe.
 
Men nu är jag hemma igen som sagt, har just gått till bädds med min hankatt bullen. Tyvärr är jag lite osäker på om jag ska ha honom här.... då jag inte vet om lopp-medlet har fungerat på det äckliga fanskapet. Jag vill ju gärna sova med den lilla sötnosen men helst inte med loppor tack. Vi får se hur det blir
 
Nu ska jag iallafall se Morgan och Ola-Conny. Alltså det måste vara dom roligaste människorna på PLANETEN. Jag vet att serien Ullared gått på tv i flera säsonger men det är inte förrän nu på slutet som jag fastnade för serien på rikt, och mest av allt fastnade jag för Morgan och Ola-Conny. Sen visade fanny serien när dom åker på en resa och jag tror fan aldrig jag skrattat så mycket. Jag, emmorna och fanny såg det för några helger sedan och vi skrattade KONSTANT åt dom två söta männen. Därför var det ju jävligt bra tajming att det var säsongspremiär på deras nya resa i måndags!! Så nu kommer jag längta till alla måndagar bara för att få kolla på dom ?
 
 
Jag planerar faktiskt att gifta mig med Ola-Conny. Mest för att han är rolig och har gjort en en egen limpa. Sen borde han ju faktiskt ha iallafall en liten mängd para på kontot. Iallafall så han har råd att fixa till den där tanden som hänger ut och köpa en chanelväska till mig. Sen kan vi leva lyckligt i alla dagar ?
 
Goodnight from me and my next boyfriend Ola-Conny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback