monday bloody monday

 
Idag har det varit måndag hela dagen. Det har inte varit så spännande. Jag har cyklat (det var kul), jag har ätit räkor, jag har jobbat & varit på ica maxi med emma å wille.
 
Livet som hemmafru är nu över. Eller hemmafru var jag inte, jag var bara hemma, inte fru, tyvärr. Jävligt skönt har det varit med en ledig vecka och nu är jag redan less på att jobba efter ett 3 timmars arbetspass... jaja jobba bör man annars dör man.
 
Nu är jag hemma & ser på min favoritfilm, "just go with it". Den är så jävla bra!! Men snart ska jag lägga mig till bädds och lyssna på ljudbok. Jag vill så jävla gärna bli medlem på storytel, då kan man lyssna på jättemånga eva&adam-ljudböcker. Synd att det kostar pengar. Men igår hittade jag iallafall en bert-ljudbok som jag hade missat!!!! Blev överlycklig. Så den ska jag lyssna på ikväll. Ska även fråga min katt om han vill lyssna med mig. Sen kanske vi kan sova ihop om han vill, vi får se.
 
Imorgon börjar jag 16, skönt med sovmorgon igen. Jag behöver sova för jag tror jag håller på bli förkyld IGEN. Har känningar i halsmandlarna. Så antingen förkylning eller körtelfeber & då tror jag mest på förkylning för jag har inte hånglat med någon på sista tiden. Jaja hej då godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback