LÖRDAG

Det här var jag igår. Jag provade ett lipgloss med plumping effect, jag såg ut som ett fnask. Som tur var gick the plumping effect bort efter ett kort tag.
 
IDAG är det lööördag och jag har varit vaken väldigt länge. Jag älskar att stiga upp tidigt. Inatt drömde jag mardröm, att jag och många på instagram hade blivit besatt av demon. Demoner är fan inte att leka med. Jag skulle aldrig ha sett demon-programmet igårkväll för det var fan läskigt. Men kul hihi. Jag ska länka det så ni också kan drömma att ni blir besatt av en demon för det var faktiskt ganska kul.
 
Nu ska jag städa på my room och sen fara till stan med emmis. Jag orkar inte sminka mig så om ni ser mig och tycker att jag är ful så är det OK. :)
 
Sen ska jag hem och sminka mig och göra mig i ordning för kvällens roligheter. Först grillat till middag hos Signe och sen ska jag på fest med arbetskollegor, det blir kuligt. Hej då vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback