jag idag, ganska ful

Ännu en tråkig outfit. Men så går det när jag klär mig när jag är trött, förkyld och det är dåligt väder. Imorgon ska de vara bra väder då kanske jag ska vara lite finare. Men bara kanske och mest troligt inte för jag kommer fortsätta vara trött och förkyld.

Ikväll har jag jobbat. Spännande var det inte. Fick hämtning av farsan och nu sitter jag i soffan och ser sex and the city 2. Men jag har druckit upp all pepsi max så jag funderar på att gå och lägga mig istället. Ska ändå upp före faaaan imorn tyvärr. Åh jag vill ha helg. Fast nä kanske inte för efter helgen kommer jag kanske gå i väggen. Har nämligen BARA 11-timmars pass fyfan:'( Jaja jag ska försöka att inte ta ut ångesten i förväg, det är jag annars väldigt bra på.

Nu säger jag godnatt till bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback