I'm walking, and I all alone

 
Äntligen är denna dag över, den har varit jobbig. Jag har inte gjort så mycket men den har varit jobbig ändå, kan sammanfatta dagen:
 
ο Haft ångest
ο Köpt en fin långklänning
ο Ätit ostkrokar
ο Haft ångest
ο Varit på maxi med emma
ο Sett röjar-ralf med fanny & hannes
ο haft ångest
 
Och nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag till 13 sen har jag en ledig vecka, skönt men har ångest över det också. haha åhhhhhhh får ångest av allt. vet inte om jag ska skratta eller gråta. Nu ska jag iallafall sova, skönt för då slipper jag tänka så mycket. Godnatt

Kommentarer
Postat av: E

Det är okej att känna, varit med om väldigt liknande uppbrott nyligen och det är tufft men det blir bättre. Vi är starka! Kraam! P.s du e världens roligaste så din framtida man lär aldrig få tråkigt hehe

Svar: åh tack fina fina du<3<3
Sandra

2013-04-16 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback