Ida Sjöstedt

 
Igår såg jag att Nelly fått in massor med nyheter från Ida Sjöstedt. Både från hennes egen kollektion och hennes kollektion för nelly! Hon är ju en mästare på klänningar och har nog fått många tjej-hjärtan att brista. Pga. att man inte har råd att köpa hennes klänningar alltså. Nä men himla fina är dom!! Den silvriga med tyll är ju to die for. Men vet inte när jag skulle ha användning för den direkt heheee.. Sen såg jag att några klänningar redan sålt slut som jag ville ha... men det gör inget för jag hade ändå inte råd och jag hade ingen användning för dom hehe.

Men om exakt en månad fyller jag år så ett tips till en kille där ute som vill ragga på mig: Köp den silviga klänningen med tyll och bjud mig på en romantisk middag i italien, då ska jag använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback