HELGEN I BILDER

 
I lördags var jag på fest igen. Jag, Fanny & Sebbe festade hhihi det var jättekul. Vi var hemma hos sebbarn och drinkade som aldrig förr. Sen gick vi på klubben och sen minns inget nåt mer. Nej skoja bara hihi men jag tänkte visa mina ända bilder
Jag & Fannsy i bilen på väg till Sebbarn
 
På klubben hade vi turen att hänga med dom absolut snyggaste killarna på hela klubben hihi
 
& Vi blev bjudna på drinkar. Jag som nyss sa att jag aldrig blivit bjuden på en drink av en kille, nu har jag blivit det. Av SEBBE hihi
 
Vi kallas Rosa Pantrarna hihi. Den här bilden är väldigt ful men lite fin. Jag fick näbbmus-läpp på bilden. Och Fanny ser ut som hon sålt smöret och tappat pengarna. Det var nog för att sebbe bjöd på jäger-shots. Han såg också ut som han sålt smöret efter hans 7 jäger-shots.
 
Den här bilden är inte från samma kväll som ni kanske förstår hehe. Min Söndag spenderade jag hos johannes med en hel drös bakfulla killar. Vi alla hade något gemensamt - bakfylla. Sen for jag, sebbe & linus på ica maxi. Sen dumpade jag dom och fällde en tår för dom skulle tillbaka till norge. Dom måste hitta en ny lägenhet inom två veckor annars måste dom kommma hem. I hemlighet håller jag tummarna på att dom inte hittar någon för jag vill ha hem dom hihi.
 
Sen for jag hem och åt GRILLAD KYCKLING med la familia. & Sen hade jag, mami och fanni myskväll med godsaker och såg skräckfilmen Mama. Den kan jag verkligen rekommendera, den var hemsk, rolig & bra. Sen fick jag magknip av alla ostkrokar så jag höll på dö av smärta. Då somnade jag med kläderna på och sen var helgen slut hihi. En jävligt bra helg med mycket fest och lite för mycket bakfylla. Imorgon är det fest igen för det är valborgsmässoafton. Jag tror bäst före datument på min lever börjar närma sig med stormsteg
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback