Häst är Bäst

Bild 1: Mamma i häst-stallet
 
Bild 2: Jag i häst-stallet
 
Idaag har jag varit med min mamma Anna-Karin. Hon skulle lämna in sin sadel på ridklubben så jag följde glatt med henne som sällskap. Jag älskar att vara på ridklubben, har så många kul minnen därifrån. Jag önskar jag kunde uppleva dom tiderna igen. Det var så himla kul att rida på hästarna men det var även kul andra dagar då man bara lekte i stallet med polare, åt billys lasagne till middag i deras fina kök, gick på shoppen och handlade godis, kollade på ridlektioner och det absolut roligaste var ju övernattningarna!! Speciellt spökstigen var himla spännande!!!!!
 
Efter vårat besök på ridskolan for vi på blomsterslottet och bibo för att fortsätta vårat projekt "etreme kök-makeover". Vi hittade som vanligt mycket fina saker och nu börjar vårat kök se jättefint ut. Mamma & jag tycker reoveringen är jättekul med pappa är inte lika exalterad då han får tapetsera och betala hehe.
 
Nu chillar jag i hemmet och ska slänga i mig nå käk Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback