fridaylove

Idag har det varit fredag hela dagen, en bra fredag. Jag vaknade och var glad redan på morgonkvisten, sen blev jag ännu gladare när jag hörde Maria Montazami på radion. Hon är bäst i världen. Jag började skratta efter hennes första mening, ååhh älska maria<3<3
 
Sen jobbade jag mellan 9-14 och efter det for jag på vårdc för att ta sista vaccinsprutan och ÄNTLIGEN är det bortgjort, nu slipper jag ett ångestmoment i livet. Jag tyckerr inte alls att det är jobbigt att ta spruta eller så utan det jobbiga har varit att ringa och boka tid hehe. Men morsan fick göra det och då blev det löst lätt som en plätt. Tur att man har en mamma.

Efter vårc hämtade jag upp fanny och vi for och träffade big mama på stan. Vi kollade på tapeter till köket för vi ska ÄNTLIIGEN byta. Alla i familjen hatar tapeten, fast det var inte så jävla länge sen vi satte upp den. Men jag tror vi led av tillfällig sinnesförvirring när vi valde den..... Efter tapettittandet så handlade vi och sen for vi hemåt. Och sen dess är det första gången denna vecka jag har en ledig stund och jag är TOTALT uttråkad. Jag måste ju ha damp, kan man få medicin för det? Mitt liv skulle bli mycket lättare om jag inte blev rastlös och fick ångest DIREKT jag inte gör något hehe

Ikväll blir det en lugn kväll, bra för min jobbiga förkylning men dåligt för mitt dampiga psyke.... men nu ska jag iallafall fara och handla tårtingridienser me emma å wille hihi tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback