FEST

Hejhej mina små kycklingar. Jag får ursäkta inaktiviteten men jag har haft fullt upp med annat. T.ex så har alla wallanderfilmer kommit in på netflix (!!!!!!!!!!!!!!!!) också har vi haft 20årsfest hihi.

Partyt var igår och jag började festligheterna hos emmisen, lyssnade på svensk hiphop, bakade tårta och drack strawberry daiquiri. Sen begav vi oss till festlokalen, folkets hus i ursviken. Där kände vi oss som hemma på en gång eftersom vi gick skola där när den renoverades. Så det var ju lite kul med fest på gammal skolplats hihi. Meen direkt vi kom dit fortsatte vi med drickandet, sen åt vi en mysig middag och sen drack vi ännu lite mer. Sen kom gästerna, många fina och några konstiga gäster komme på festen. Det var kul. Jag försökte även ragga på en snygg kille men det gick inte så bra tyvärr, jag vet fortfarande inte namnet på karln. Så mot nattskvisten åkte jag ännu en gång hem utan hemsläp. Nej jag skoja bara lite jag är på bus-humör men nu ska jag vara seriös. På natten fick jag och min syster hämtning av våran pappa och jag gick i säng direkt. Var helt jävla slut för jag har den värsta förkylningen jag haft, och igår hade jag dessutom ingen röst, då gick det ännu sämre att ragga på killen.

Jag tog som vanligt inga bilder, fyfan så ledsen jag blir. Men det är ju för att jag inte har någon kamera som fungerar längre... Men jag ska nog köpa en. Jag har iallafall några fattiga iphonebilder jag kan bjuda lite på

 
Iallafall så hade jag en jävligt kul kväll och jag önskar faktiskt att vi kunde ha fest på folkan varje helg. Tyvärr skulle det nog bli lite väl dyrt.
Idag mår jag faktiskt jävligt bra, fast det återstår att se hur det går, baksmällan brukar komma lite senare ibland. Nu ska vi iallafall strax fara och städa lokalen...... ¨bara att hålla tummarna på att ingen har spytt någonstans eller att någon har snott mina skor för då jääävlar. Hej då vi ses sen<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback