ett stort i-landsproblem

 
Det är på tiden för mig att köpa nya converse. Alltså VERKLIGEN PÅ TIDEN!! Jag har köpt ett par converse under min livstid och det var år 2009. Så ni kan ju tänka er att det inte är den snyggaste och fräschaste skon jag äger. Dom har följt med på många äventyr i många olika länder och det syns. Ett stort problem är att dom knappt går att få på foten för dom är så jävla trasiga inuti.
 
Men nu till det svåra beslutet, ska jag inhandla en låg eller hög converse? Höga är ju classico och alltid snyggt, snyggast till barbent dock. En låg hade ju varit kul för jag har aldrig ägt en låg och dessutom blir benen snyggare i ett låg skaft. Hmmmm detta måste jag fundera på..
 
Vad skulle ni ha gjort? Plz help me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback