en jobbig onsdag..

Jag idag


Den här dagen kan beskrivas med två ord: Fy & Fan. Har jobbat ännu ett långpass, 8-7. Dom sista timmarna trodde jag att jag skulle dö, har aldrig haft en sån jävla huvudvärk så var helt säker på att jag fått hjärnhinneinflammation. Men det tror jag inte längre för nu är det bättre. Det som behövdes var mat och huvudvärkstabletter. Men inte konstigt att man blir döende när man slutar 7, dör av hunger, är inte mänskligt att äta middag halv 8 ju...... Men nu har jag iallafall gjort bort dessa två långa arbetspass och det känss förjävla fint.

Imorgon väntar ett kortare pass och en lååång sovmorgon, börjar inte förrän 1 tihi. Men hade ändå tänkt stiga upp i tid så jag får nåt vettigt gjort.NU Ska jag iallafall sova, känns really strange eftersom det känns som jag kom hem alldeles nyss och man vill ju hinna göra annat än jobb. Men nä det får bli i ett annat, mer ekonimiskt oberoende liv. Men innan jag stänger ögonlocket ska jag slå igång Anastasia och leta katt. Fast jag är lite kluven angående det valet.. det var kattparty här inatt då båda två ville vara med mig och bjuda mig på party. Jag var inte partysugen. Nu ska jag dra för jag är jättetrött, godnatt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback