DRESSCODE

Förresten, innan jag loggar ut bjussar jag på dagens loookkie. För en gång så var det en människa som komenterade på min blogg att hon gillade när jag la ut bilder på dagens klädval. Då tänkte jag "okej va bra, de tycker jag med". Jag brukar ganska ofta läsa min egen blogg hehe, och då är det väldigt kul att se vad jag hade på mig för ett år sedan, I år fyller förresten denna jävla blogg 6 år. 6 ÅR!!! helevete å. Tyvärr raderade jag en massa inlägg när jag var ung så dom finns ej kvar........
 
Jag måste ursäkta att jag hade häng på byxan på bilden. Dom glider enkelt ner då det är en byxa i billig och konstig kvalité. Annars så älskar jag jackan, lätt bästa köpet of 2013. Den och mina mjukisbyxor från Lindex. Jag tar på mig dom direkt jag får tillfälle.
 
Men nu måste jag sova klockan är för mycket och nu hinner jag inte ens se the following-avsnittet.... men då kan jag spara det till imorrn hihi
 
Jag avslutar med en suddig outfitbild som togs för exakt one year ago. Sött linne jag undrar var det finns
 
NU måste jag sova, natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback