Dagens&Livets Wantie

Jag har en mapp på datorn med massa we ? it - bilder. Och en stor del av bilderna är på bröllopsklänningar hihi. Jag tycker dom är så otroligt vackra och varje dag längtar jag tills jag ska få ha en på mig. Synd att man måste gifta sig för att ha en sån klänning. Jag hade tyckt det var jätteroligt om man kunde få ha bröllopsklänning på jobbet, en dag på stan eller när man sitter hemma, är bakis och äter chips.
 
Men nu måste jag vänta tills jag gifter mig med en kille.. men då har jag tid på mig att hitta the PERFECT ONE. Skulle jag sen ångra mig och hitta en finare klänning kan jag ju alltid gifta om mig, skiljsmässa är ju inte ovanligt nu för tiden. Tur att jag inte är en muslimsk kvinna för dom verkar ha lite problem med att få skiljsmässa beviljad. Nu ska jag kika vidare.
 
P.s. ta mig inte allt för seriöst alla gånger plz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback