CUPCAKE-MONDAY

Idag är som en måndag, och fredag hihi. Har jobbat till 13 och det är det enda jobbpasset jag har den här veckan. Dåligt för ekonomin och för min damp men samtidigt så fruktansväääärt SKÖNT!! Dagen på jobbet gick ganska smärtfritt iallafal och nu är jag i hemmet. Ser wallander och myser med katten och värmefilten. Regnar ute gör det ju också och det är rätt mysigt tycker jag
 
Nu ska jag kolla nellys rea och infinna harmoni i själen hihi. Eller kanske ta en P-nap. Sovde så fruktansvärt dåligt inatt.......... & jag kan ju ta en pnap om ja vill eftersom jag är lediiiig och behöver inte tänka på att jag måste lägga mig i tid! Dom här dagarna ska jag njuta av till fullo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback