CATHING FIRE

 
 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=jyPnQw_Lqds]
 
Nu har trailern för "Cathing fire" äntligen kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyvärr är det ju ett tag kvar innan det är dags för premiären... jag har haft koll på premiärdatumet sen i somras.. 22 november. Jag ska vara den första som bokar biljetter på bion. Jag ÄLSKAR hungergames. Min kärlek började sakta men säkert när jag läste böckerna och när dom tog slut grinade jag som fan. Låg i en solstol vid poolen och bölade som en baby.
 
Men jag älskar ALLT med hungergames. Till och med skådespelarna, Jennifer är så hmla vacker, begåvad och framförallt rolig. Har ni sett videoklipp när hon är sig själv?? Den roligaste tjejen jag vet!! Önskar att vi kunde vara kompisar. Hon & Natascha Peyre är mina idoler och förebilder. Peyre är det mest för att hon är snygg och har stor tisse men Jennifer är begåvad och smart och fin. Liam som spelar Gale är också fin. Men av någon konstig anledning är han ihop med Miley Cyrus... Igår läste jag dock i "veckans nu" att han inte gillar Mileys nya frisyr och har därför varit otrogen. Jag måste säga att jag förstår honom då hon ser ut som en 12årig katolsk pojke i sin nya frilla. Men det kanske är något positivt med hennes klippning, jag har större chans att bli ihop med Liam. Så länge jag behåller mina extensions
 
Så fina. Antingen får Liam bli ihop med mig eller Jennifer, det får han själv välja men han måste dumpa Miley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback