boyfriendjeans

Den här gråa och trista tisdagen hade blivit mycket bättre om jag hade haft den här brallan i min ägo. Det är ju såå snyggt med boyfriend-jeans, speciellt till klackar. & dom här var ju optimala med slitningarna och spetsen! jäättefina. Jag har redan ett par boyfriend jeans som också heter Anna, tyvärr är dom lite för mycket boyfriend.... sitter inte ens åt i midjan utan ser ut som att jag har en hip-hop-boyfriend med häng. Och det är inte vad jag vill ha..... Därför finns det ju stor risk att dom här byxorna är likadana....
 
Gina är tyvärr ganska dåliga på båda byxor och klänningar. Alla klänningar är ALLTID jättelånga och man ser ut som en kristen tjej som vill dölja att man är på smällen. Byxorna är alltid stora i storleken och då ser man helt enkelt bara ful ut. Synd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback