when I say Ayia you say

Jag & Sarisen i Ayia Napa förra året!
 
Igårkväll rökte vi vattenpipa. Nyttigt och mättande. I vintras gjorde vi typ alltid det men nu var det ett bra tag sedan. Ojoj dagens ungdomar.... Jag var iallafall jävligt trött efter jobbet och hade svårt att hålla uppe öga hela kvällen. Höll dessutom på frysa ihjäl. Jag fryser alltid och det är så JÄÄÄVLA jobbigt. Jag kan fan inte bo kvar här. Det har inte ens blivit vinter och jag står inte ut...

Idag då!!!! Isse skulle på fiskeaffär med kompisar!??!?!??!?! Så jag strosade lite på stan men hur kul är det när man har 12 kr på kortet?? Inte kul alls. Som tur är så är det löning imorrn YEEEY!! Sen gick jag till fiskeaffären för jag ville inte gå mer på stan. På fiskeaffären är det ganska kul och harmoniskt tyckte jag. Sen for jag och isse hem till han och åt lunch och sen skulle han och jobba........ Han jobbar alltid
 
Själv är jag ledig och det känns så JÄVLA SKÖNT. Är sjuk och har inte vilat nånting sen jag kom hem känns de som nu ska jag bara ligga och se film. Fast få se hur de går för jag har någon sjukdom och kan inte ligga och se  en hel film. Men ska göra mitt bästa. Är trött och fryser fast jag har tjockaste tröjan och luddigaste filten. Nu är jag arg nu ska jag ladda hem en film. Neej hyra en film på Ok menar jag:) Står på rätt sida lagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback