TURKIET DEL 1

 
Här är lite bilder från turki. Inte så många för ingen ville vara med, ingen ville ta kort på mig och kameran fungerade bara ibland. Men några bilder blev det ju iallafall. Uppdateringen på bloggen har ju tyvärr legat på 0 pga. att vi bara hade wifi i lobbyn, som dessutom var jävligt segt. Sen försökte jag även hålla mig borta från lobbyn pga. att ett turkiskt herrfotbollslag hängde oftast där....

Vi har iallafall haft så jävulskt bra väder!! Varmt som faan, så jävulskt skönt. Sen har det typ varit ett moln i 3 sekunder på hela veckan. Havet var så himla varmt och det var helt underbart att ligga på en madrass och flyta på vågorna.. mmm that's life. Sen har jag även hunnit läsa två böcker och fyra tidningar. Jag älskar att läsa men tar mig aldrig tid att göra det hemma. Läste hungergames 2 och 3, fy i helvetet så bra jävla böcker. Ni måste fan läsa dom. Jag har alltid hört skitmånga säga att "åhhh dom böckerna är så bra" och till och med biblotikarien på skolan tipsade om dom böckerna. Men jag lyssnade inte för jag har alltid tyckt att biblotikarier är coco crazy. Men jag skulle ha lyssnat för det är fan dom bästa böckerna jag läst, så ni måste läsa dom annars går ni miste om något viktigt i livet. Något som också var väldigt bra med resan var att det var katter, hundar och kattungar ÖVERALLT. Ville mysa med alla. En av dom var så jävla mysig som låg och myste på solstolen med oss. Sen var den mindre mysig när den nös så det flög snor + kuse på min hundduk....

Det mindre bra med resan var att jag fick leva i konstant ångest. Man åt tre gånger / dag och inte lite heller. Sen hade man ju ingen aning om vad typ såser och annat innehöll. Sen har jag druckit alkohol och jag var aldrig 100% säker på att min pepsi light verkligen var light. Sen rör man sig ju inte så mycket heller.. man ligger / äter hela dagarna och sen på kvällen vile majoriteten sitta i baren. Så jag hade kraftig ADHD blandat med ångest. Sen saknade jag ihjäl mig efter mina kompisar och min kille. Fick ännu värre damp av att inte ha dom att prata med. För fanny var mest sur och tyst och ville sova. Men förutom allt detta så var det finemangen. Nu undrar jag vart det bär av nästa gång!!!!! Älskar att resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback