TISDAG

Min sommarisse ?

Heeej förlåt för jag varit inaktiv. Men igårkväll jobbade jag, sen träffade jag polarna Wi Och Pi och sen hämtade mig kille isak mig efter han slutat jobba. Vill ju helst inte vara ifrån isse NÅN GÅNG men han ba jobba hela tiden. Han erbjöd sig att säga upp sig för att vara med mig och jag tackade ja så nu ska han säga upp sig och jag ska bli gravid. Nej skoja men vill hinna va me han så mycket som möjligt för ja far ju bort en vecka på fredag.

Idag var jag med isse tills han började jobba och då for jag en sväng på staden townswille. Skulle köpa ett solpuder för mitt gick i KRAas som vanligt. Så jag kom nyss hem och nu ska jag dricka kaffe och läsa bloggar:D Ett av mina favoritintressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback