shoppi



1. Skjorta som ni redan sett på mig, love it. Känns inte som "jag" men love it ändå. Har köpt mycket som förvånat mig själv på senare tid

2. Stickad tröja me nitar, man kan aldrig få för många stickade tröjor har jag upptäckt. Och älskar nitarna, dålig bild så man ser dom inte så bra men det är både vanliga nitar och andra nitar hehe fattar ni
 
3. Min 74:e peplumtröja. Börjar bli lite less men ändå dras jag till alla peplum-plagg? Jag är nog peplum-beroende och har varit det sen första gången jag såg en peplumtröja. Jag minns det som det var igår, det var på H&Ms webshop när dom fått in sin "by night" kollektion. Då såg jag den - den svarta peplumtröjan med volanger och ett transparant parti över byst. Jag klickade hem den direkt och när den kom fylldes jag av lycka från topp till tå. Den toppen har hängt med både på fest och i skolbänken. Hade glömt att jag hade den tills nu. Iallafall så denna topp är ju vääääldigt transparant så jag skulle rekommendera att ha något under om ni inte vill bli tagna för att vara prostituerad. Ett vanligt vitt linne funkar utmärkt, snyggast om det inte har band.

Nu abdikerar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback