plus och minus i denna dag

Nu kommer en update om dagens plus och minus som hänt under min dag



 

- Väckaren ringde 05.40 jag trodde jag skulle strypa min hund, så arg var jag
- Jobbade 06.45 - 16.00
- Gick hemåt i blåsstorm
- Har haft fult hår och ansikte
- Haft slut ström i mobilen.... DE VÄRSTA
+ Fick lön
+ Drack en redbull på lunchen
+ Emmaw hittade mig när jag gick hem från jobbet och skjutsade hem mig.. my angel!!
+ Åt god middag, bränd tacokyckling. Så jäävla gott! Receptet går till såhär: Köp färdiglagad fryst tacokyckling på en påse, den heter så. Sen her ni på högsta värmen och steker tills det blir svart. Toppa helst med orientdressing eller guacamole. Smaklig måltid
+ Ska vara med emmawi nu:) Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback