onsdag?? eller måndag eller vad det nu kan vara för dag

Morning!! Jag har typ sovit tills nu. Ställde väckaren på 10 men var helt död och bara somnade hela tiden. Nu har jag ialalfall lyckats stiga upp och ätit omelett samtidigt som jag såg en "waterbirth". Det gör jag aldrig om igen, och måste påpeka att det inte är något jag googlat på eller nåt utan det var med i ett avsnitt av the Kardashians. Det var jätteäckligt, tjejen satt i en pool och födde barnet och killen satt bakom henne och höll om henne. Så jävla vidrigt att simma runt i massa blod och moderkakor.
 
Nu ska jag duscha och sen utföra lite ärenden, hämta ppiller och hostmedicin, visst låter jag vuxen.


jag igår, har ingen annan bild tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback