My weekend

Hej alla fans! Sorry for bad update this weekend men jag har haft annat för mig. Har iallafall haft bästa helgen på detta året typ, med världens finaste kille och världens finaste vänner och djur. Ni kan få en summering så ni vet vad ni gjort.
 
? Fredag. Började dagen med att vara jättearg och grina. Sen träffade jag mina kompisar på stan för en snabb catch up och kramring. Sen for jag hem och packade och sen kom Isse och hämtade mig. Vi påbörjade färd mot Luleå för att han hade bokat hotell, bara sådär, så himla fin. Och jag dog nästan när jag kom in på hotellrummet och det var så fint och romantic.



 
Sen frågade Isak och jag ville förlova mig med honom och bli mamma till hans barn. Jag tackade sjävklart Ja. Haha nä skoja, lurade emmaw att han hade friat och hon blev arg det var jättekul haha. Iallafall så myste vi på hotellet, åt frukt och drack champange hihi. Sen gick vi och åt middag på restaurang och sen såg vi Hamilton 2 på bio. Vi såg faktiskt ettan tillsammas på alla hjärtans dag!! Sen gick vi hem och sov på skön säng i fint hotell



? Lördag. Jag vaknade upp, pigg som en nyponros och pussade på mitt nypon till pojkvän. Sen gick vi ner och åt hotellfrukost, jag älskar att äta hotellfrukost. Sen gick vi på hotellrummet igen och jag packade och var sen en jättesnäll tjej och lät isse vila fast jag var rastlös. Men det var han ju faktiskt värd. Tillslut gick vi på stan för en shoppingrunda och isak var jätteduktig fast han hatar shoppingrundor hihi. Sen åt vi lunch och for på dollarstore, en jättekul affär som ni vet. Sen begav vi oss till våran hemstad igen och då gjorde jag mig direkt redo för partaj. Fick sedan hämtning av wii och vi for på kåne, sen tog vi en cider på hennes balkong innan vi for på förfest på M&B (morö och backe). Och sen verandan! Avslutade kvälla på kungs och sen hemma hos isse med emma och wille tills vi sa godnatt till varandra och skiljdes åt. 
Jag igår innan fest, ny skjorta/blus som jag köpte i luleå, löve it. Har kollat på den på hemsidan i 27 år men har aldrig funnits i butik här




? Söndag idag. Vaknade med finaste killen väldigt sent för jag var väldigt trött. Han skulle iväg och jobba och jag fick hämtning av emma och wille och vi for och käkade på Dallas. Sen strosa vi lite på stan och ba chilla. Vi var trött och bakis. Nu har jag nyss kommit hem och ligger och äter saft. Skönt att få en stund för sig själv - dags för en riesen. Nej skoja inte så lämpligt då jag ska visa på mig på stranden om 5 dagar. 
 
 
Nu måste jag läsa bloggar, ligger lite efter må jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback