Morgonstund har guld i mun

Hallå hallå. Igår jobbade jag som sagt och det var skitjobbigt. Sen for jag hem och duschade en snabbis innan jag hämtade upp P:et och vi for på kåne och sen till Sarisen. Hos Sara var det filmdags och dom inkluderade var: jag, Emma P, Emma W, Sarisen och killarna isse Wille Chrille. Sen smällde vi raketer och sen var de time to sleep jag var jättetrött. Men nu är de morgon och jag är jättepigg. Men lilla isse däremot.... Han sover och jag vill inte väcka han idag för jag har varit dum och tvingat upp honom hela veckan. Men hoppas han vaknad snart av egen vilja för jag vill hinna vara med honom innan han far och jobbar och jag är jävligt rastlös. Hörez när jag är hemma igen ! Jag bjuder på en livebild på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback