monday's



This is me and my monday-outfit. Nothing special. Var bara jävligt länge sedan jag hade på mig ett par strumpbyxor, när faan kan de ha vare? typ i maj. Ja jag kollade nu det var i maj, så himla tur att man har en blogg så man vet när man sist hade strumpbyxor. Har en skitgammal kjol också, eller ett år gammal. Den är alldeles för stor men med lite knep och knåp har jag vikt in den, satt fast den i strumpbyxorna och sen satt på en bälte så nu sitter den. Gillar kombon stickad tröja + kjol. Och vinrött


Nu ska jag iallafall iväg på en avskedslunch med tjejerna. Evan sticker till stockholm och tänk om jag inte hinner träffa henne innan jag åker till turky! Men de hoppas jag. Jaja vi höres senare ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback