last time in turkey

Tar en pause från packningspaniken. Jag hatar fan att packa, det är en jävla pärs för mig. Imorgon klockan 21 lämnar jag landet ännu en gång, denna gång åker jag till Turkiet i en vecka. Ska fara med pappa, fanny, min faster och mina kusiner. Ska bli så jävla skönt att komma till värmen igen då jag håller på dö av kylan här uppe varje kväll. Och ännu skönare ska det bli att bli lite brun igen, är så jävla blek nu att det är helt sinnes. Också hoppas jag att jag kan köpa massa billigt skit i turkiet, så himla kul!! Också ska jag dricka mycket drinkar på all inclusive och testa på partylivet. Nej skoja ska faktiskt försöka avstå alkohol så mycket som möjligt, vill inte bli spritfet. Ska dricka 28 liter light-läsk istället.

Här är lite bilder från sist vi besökte turkan:


Fanny och jag chillar i poolen

Daddy DJ och jag i poolen
Jag, fortfarande i poolen. När jag var liten var jag pool-beroende. Jag badade HELA tiden, spelade ingen roll hur kallt det var i vattnet, jag älskade att bada. Nu ligger jag hellre i en solstol och läser en bok

Jag och Fanny, jag hade just ätit ur buffén tror jag. Eller så var jag gravid jag kommer inte ihåg. Det där var en av mina favoritoutfits, kjolen hade jag köpt i turkiet. Jag funderar på att köpa en liknande denna gång


Fanny och jag på en exotisk plats. Ni ser ju vem som ärvde dom rätta generna och fick bra ämnesomsättning.. Livet som ett tjockt barn var inte lätt.


Jag och Pappa trampar trampbåt, undra om det är kul?? Jag kommer inte ihåg

Söta Fanny började med drinkar redan i ung ålder.

Jag, mamma och fanny strosar genom stan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback