kompisar

 
Ikväll har jag hängt med min polare Sebbis. Var länge sedan jag träffade krabaten så det var kul. Nu sitter jag hemma hos isse, har varit här ett bra tag utan honom...väntar på att han ska anlända men han verkar ha bättre saker för sig än att umgås med sin flickvän.... (jag)
 
Jaja hoppas han kommer snart för jag offrar mitt liv för att sova med honom. Eller ja ialafall min sömn, 20 över 6 imorrn på morron måste jag vara hemma med bilen.... jaja annars går jag och lägger mig snart så får han komma sen. Love him so much and miss him. Goodnight guys
 
 
En bild på mig och sebb som min andra killpolare isak S tog en gång i sommar när vi var på en middag ihop. Vi saknade honom ikväll och kände oss inte hela utan honom. Han är tyvärr i Norge för att tjäna stålar, det är ju bra för han men inte för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback