"if you want a prince, act like a princess, not a whore"



Såhär såg min gårkväll ut, matfesten och sen mys hos emmsi. När jag komme hem var jag trött och mådde jävligt illa så jag somnade jävlart direkt. Var tyvärr en plåga när jag vaknade imorse av väckaren.... Åhhh jag får aldrig sova ut. MÅSTE sova så jag blir frisk nån jävla gång, denna airconditionförkylning tar kål på mig..

Anledningen till varför jag var tvungen att kliva upp idag är för att jag ska jobba... 12 - 20.30 hela dagen är förstörd:) När jag slutar ska jag antingen hooka up med väninnorna eller sova på direkten. Börjar nämligen 7 imorrn..................... åhh så tråkigt och jobbigt MENNNN jag behöver pengar så jag kan shoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback