H&M NEWS

 
När jag vaknade imorse var det första jag tänkte på H&Ms webshop, eftersom det var torsdag. Jag brukar alltid klicka in på torsdagar men det brukar kanske inte vara de första jag tänker på. Men idag kände jag på mig att de var något speciellt och se på faaan vad dom fått in mycke nyheter!! Och mycket som jag gärna skulle klicka hem!!!!!!!!!! T.ex. klänningen med pleplumöverdel i skinn... så fin och jag har ingen höstklänning. Och toppen till vänster om den såg väldigt mystisk och fin ut.. skulle vilja se den IRL.  Och en grön paljettpaljett?? Kan ju vara himla fint. Och kavajen längst ner med glitter och glamour!! Och bombarjackan... och varför inte leopardpäls? Åhhhhhhh I DIE. 

Det jobbiga är att detta kommer säkert hamna i butik när jag är i ett annat land. Det är några saker som är jobbiga med att vara borta. 1. kommer sakna min underbara pojkvän 2. kommer sakna mina underbara väninnor 3. kommer ha panik över att jag missar massa modenyheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback