HEMMA IGEN

hejhej nu är jag hemma igen. Eller hemma, i sverige och i skellefteå iallafall. Har haft en bra semester som varit varm och lugn, lite för lugn för mig som lider av adhd. Kom hem igårkväll och for bara hem och tog en dusch innan jag for och träffade mina vänner. Fyfan vad jag saknat dom. Skjutsade dom sedan till krogen innan jag for hem till min älskade kille. Fyfaaan va jag saknat honom. Har fan haft hjärtesorg i turki. 

Idag sovde vi ut, skönt som fan. Sen har vi käka på stan, jag , issekillen, erik och emil. Och nu sitter jag, isak och erik och ser hockey. Eller jag ser inte hockey för jag har aldrig sett hockey och kommer aldrig göra. Istället läser jag igen alla tusentals blogginlägg jag missat på en vecka. Snart ska vi alla tre hem till isse och äta middag med hans family. Sen får vi se vad som händ. Nu är jag bara så himla lyckli över att vara återförenad med my love. See you later!! Ska visa bilder också från min vistelse i andra landet turkiet.

 
2 mobilbilder bjuder jag på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback