hej det här har jag gjort

Nu tänkte jag uppdatera er vad jag gjort när jag varit inaktiv i helgen. Igår efter middagen for jag och träffade emma och william på HK (hemmakväll). Vi köpte lite av varje t.ex. redbull, mobilskap och crunchy corn. Sen for vi hem till min kille Isak ett tag. Sen for vi på bowlingen, jag, emmawi, wille, erik och chrille. Jag var väldigt dålig tyvärr men de var faktiskt kul ändå. Efter det for vi till isak igen och såg avatar som gick på fyran. Avatar är faktiskt en ganska jobbig film. 

Idag sovde vi till typ 12 då jag gjorde mig klar och for sen och åt lunch på dallas med emma, wille å chrille. Vi tog även en svängom på stan för jag har haft stan-absitens. Förstår ni hur det känns att inte ha varit på stan på en vecka?? Jävligt jobbigt. När jag hade tänkt köra hemåt mot furunäs kom jag på att jag glömt min viktigaste ägodel hos isse - min dator. Så jag for och hämtade den och passade även på att vara en bra flickvän och städade läggan. Sen for jag och köpte vaniljvisp till min mamma innan jag for till mitt hem. Här i hemmet har jag haft det jävligt som vanligt, gillar inte att vara hemma.

Nu har jag nyss duschat och ska se SVENSKA HOLLEYWOODFRUAR ? och fixa till mig litegranna. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Ska iallafall till isse när han slutar jobba............... han jobbar alltid och då blir jag ledsen. Har ju saknat honom så himla mycket i veckan så jag har varit som en blodigel på honom i helgen. Men när han är på jobbet kan jag ju inte vara blodigel på han. Min plan är därför såhär: jag ska hosta på honom när han sover så han blir förkyld och måste vara hemma från jobbet. Då ska jag bädda om honom i soffan och koka soppa till honom. ? Fungerar det inte med att bara hosta ska jag injicera en stor dos av svininfluensan i hans kroppspulsåder.

Nu måste jag skynda mig hej då

Världens finaste kille på bowlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback