happy sunday

Sunday Graphics and Comments for Orkut Myspace hi5Sunday Graphics and Comments for Orkut Myspace hi5Sunday Graphics and Comments for Orkut Myspace hi5
 
Fina bilder va??


Idag är det söndag. Jag älskar söndagar från och med idag. Allt började så himla bra, sovde till typ halv 1 och vaknade bredvid min älskade. Då kunde vi bara ligga kvar i sängen, och det är då fan inte ofta. Men sen skulle isak lik förbannat iväg på ett ärende. Men det var oki för klockan var nästan två hihi. Så han for iväg och jag stannade kvar och chillade, städade och sen hade jag tänkt fara och sola men näää då hade jag glömt pengarna hemma..... Så jag hade inte mycket annat till val än att fara hem. Nu sitter jag vid köksbordet och har nyss ätit frukost (klockan 15.30) och dricker käfi. Jag måste ha kaffe efter frukost annars avlider jag. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, smell you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback