halva dagens klädsel

 
Idag är det pärliga shorts och stickat som gäller. (den delen av dagen då jag inte har arbetskläder eller mjukisdress) Den svarta stickade är äntligen tillbaka, har alltid älskat den men den trodde jag var borta. Tills jag hittade den i isaks kök!! den måste ha varit på villovägar.

Iallafall så gick de bra på jobbet förutom en sak - MIN HUVUDVÄRK. Fyfan trodde jag skulle dö, det svartnade för ögonen vid minsta kraftansträngning. Hade likadant igår och jag tror jag vet vad det kan bero på... den turkiska hostmedicinen. Man slipper hostan helt och hållet men helvete vilken huvudvärk jag får!! Men det blev ialalfall lite bättre när isak kom förbi innan han skulle iväg och jobba och gav mig puss och kram. Helt sjukt hur mycket man kan sakna någon på sex timmar och helt sjukt att man kan älska någon så mycket. 

Får att bota huvudvärken ytterligare ska jag nu dricka min andra redbull, mums. Sen ska jag iväg och jobba igen... till 21 o clock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback