Blondinbella

 
(Sorry och åter igen sorry blonda bella för det här inlägget) Från och med nu ska jag sluta läsa blondinbellas blogg. Jag är så jävla less på henne. Mest less är jag på hon och hennes kille odd. För det första så har dom typ varit ihop i tre månader, och typ efter två bestämde dom sig att flytta ihop och hittade den uuunderbaraste lägenheten och odd vill ta med bella på inredningsaffärer. Igår förlovade dom sig och hon är så glad och bubblig och dom mailar varandra hela tiden om bröllopsplanerna för dom vill gifta sig inom ett år *spyr* Han frågade henne även om hon vill bli mamma till hans barn *spyr ännu mer*. Inte nog med detta så har hon den sötaste hunden, Christian. Hur fan kan man döpa sin hund till christian??? Dessutom har båda två äckligt mycket pengar. Bella äter ute varje dag och äter dessutom godis varje dag, som bella själv skrev - Vad är egentligen en måltid om inte den avslutas men en bit choklad .." JAG FÅR ALDRIG AVSLUTA MINA MIDDAGAR MED CHOKLAD???!?!?!?!! JAG ÄR INTE FÖRLOVAD, JAG HAR INGEN LÄGENHET, ÄR INTE EKONOMISKT OBEROENDE OCH HAR INTE EN JÄVLA BÖGHUND. 
 
Jag är egentligen bara avundsjuk men hon gör mig så jävla arg. Det enda som kan gotta mig är att hon blivit tjock, men självklart tycker hon om sig själv ändå och viker ut sig i tidningar. Fan jag hatar blondinbella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback