Björnpyjamas

Ikväll har jag varit på ica maxi stormarknad med min finaste väninna emmis. Ica maxi är våran favoritstormarknad. Sen satt vi och chilla och prata, de vi är bäst på. Fast vi pratade om lite jobbiga saker som t.ex. vårat liv. Vi kom fram till att vi inte kan bo här. Jag får spader av att vara i mitt hem det är inte bra.

Jag kom nyss hem och nu är det läggdags för mig. Jag börjar jobba 06.45 imorrn och att jag ska köra moped till jobbet får mig att spy galla. Nu ska jag först se svenska holleywoodfruar sen stänga mina blå (har förresten funderat på den ordfrasen, jag har aldrig hört nån säga "stänga mina bruna" får inte dom med bruna ögon använda sig av den frasen?? eller va. Jag hatar den frasen)
 
 
 
 
Jag just nu. Jag fryser så jävulskt när jag ska sova. Och nu har jag inte en varm isse som värmer mig........ Ska sova i min egna säng för första gången på typ 2 veckor de känns inge bra..................................

Nu ska jag sluta klaga godnatt

Kommentarer
Postat av: Felicia Sundqvist

SÅ HIMLA SÖT!

2012-09-26 @ 23:14:16
URL: http://feliciasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback