avskedslunch



Idag har vi käkat lunch på vårat nya favvoställe, calles. Från och med nu tackar vi för våran tid med Dallas där vi har haft många fina stunder men nu har vi bytt lunchställe mot något lite mer moget och vuxet.

Iallafall så åt vi god lunch, strosade lite på stan och sen åkte jag hem med sarisen. Nu sitter jag och dricker min första kopp kaffe för idag. Glömde dricka kaffe på calles fast det ingår!!! fan å. Men nu har jag fått mig kaffe ändå så jag är glad och nöjd. Nu måste jag sätta igång och packa...... snart hihi.

Okej kompisar här är vad ni får / inte får göra medans jag är borta:

? Ni får inte fara på boda borg

? Varje dag måste ni skriva ett sms till mig om vad ni gjort under dagen, I DETALJ.

? Ni får inte äta lunch / middag med varandra

? Ni måste ha en tyst minut för att komma ihåg min frånvaro VARJE DAG

? Ni ska börja planera rolig fest till nyårsafton

? Ni får inte fara på suntan

Hoppas ni klarar målen. Kommer sakna er slinkosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback