WORK

 
Det här var jag imorse - jävlig trött som ni kan se. Höll dessutom på frysa ihjäl för det var ju fan 6 minus!!! Men det gick bra att jobba, det jävliga när man slutar är ju att man vet att man ska tillbaka och jobba kväll fast man är skittrött. Jaja bara att bita ihop...
 
När jag komme hem kom min pojkvän isak hit till mig. Det var jättebra för jag har saknat han så. Men han hann bara vara här ett tag innan han skulle iväg och jobba han med.. :'(

Nu funderar jag på att göra en pannacotta utan socker. Jag har inte unnat mig NÅNTING sen jag kom hem från turkiet. Inte ens en bit kalvsylta på kvällskvisten. Hade tänkt göra en pannacotta igår men är glad att jag inte gjorde det för imorse hade jag new record på vågen. 30,8 kg har jag gått ner nu. Jag tror inte det blir nån pannacotta när jag tänker efter

Har varit ute med ebbis sen isse for och nu ska jag väll bara chilla innan det är back to work som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback