what to expect when you're expecting

 
Måndagmorgon och jag tänkte komma med filmtips. För jag såg nämligen nyss klart den här när jag sminkade mig. Jag måste alltid se nånting när jag sminkar mig, annars blir det ju så jävla tråkigt att sminka sig. Men ser man en serie eller en film medans så blir det jättekul. Älskar att sminka mig då. För annars kan jag inte se en film för då blir jag så rastlös.

Men iallafall så borde ni se den här filmen!! Handlar om gravida kvinnor, låter inte så jävla kul jag vet, men den är bra! Och jag älskar Cameron Diaz hon är så fin och snäll. Konstigt att jag gillade filmen för jag har två rädslor i livet. Det är inte spöken eller döden utan 1. förlossning & 2. vara gravid. Får kalla kårar av tanken tyvärr

Jaja tips från mig hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback