TORSDAG

 
Idag har jag haft en så jävla bra dag då jag varit så jävla glad. Mest för att jag hade en så bra morgon med världens finaste. Äntligen kunde vi sova ut och ba ligga och mysa. Fyfan vad fin kille jag har.

Jag var jävligt trött när jag vaknade för jag har drömt drömmar HELA NATTEN, och vaknat flera gånger av rädsle-attacker. Tur jag hade isse. Drömde om the grudge-tjejen fast i rosa collagetröja, drömde att isak inte ville vara ihop med mig, att jag skulle sköta ett foster och det var blod och bajs överallt FYFAN, sen att vi bodde på ett hotell och det kom in turkar som började klä av sig också drömde jag om en flygande svart tröja i angoramaterial. Det var då jag vart som räddast och vaknade och börja grina haha. ja fyfan inte en kul natt.

Nu har jag iallafall fixat mig och gjort mig redo för bio och middag med mina fina väninnor! Och äntligen har evan kommit hem så jag får träffa den lilla lurifaxen ? Nä nu ska jag snart börja gå mot stan jag vill köpa nya örhängen. Men först ska jag se klart ett avsnitt av tjuvarnas jul och städa litegrann hihi, hej dåå ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback