tisdag och depression

Idag har ni inte hört många livstecken från mig. Jag tror jag har en höstdepression, som varenda jäävla år. Idag har den varigt extra jobbig pga SNÖ. Finns det något jag hatar mer än att hålla tal i skolan så är det fan snö. Jag har sån ångest för framtiden för jag inte vet var jag ska ta vägen

Men iallafall så idag har jag haft lunchsällskap och sen vanligt sällskap med kompisar tills isse kom hem från jobbet. Då for vi iväg på solbacken för att kika på skopunkten, rusta och ica maxi. På maxi köpte jag julmust light ÄNTLIGEN har det kommit in i affären igen. MMmmmm älskar julmust. (och isse) Sen har jag ätit middag och nu ser jag på ett program om en tjej som har progeria. En sjukdom som jag kan ganska mycket om för att jag och soffan forskade om det i nian.

Isak är iväg på ärenden och snart börjar svenska holleywoodfruar. Det enda bra i mitt liv just nu. Det, Isak och shopping får mig att må bra. Tyvärr är det dåligt om shopping för jag har slut pengar. Min dröm är att vara ekonomisk oberoende, du hade jag varit lycklig hela tiden.

 
Såhär ser min kväll ut. Nu hade jag tänkt gå ut på promenad för då brukar jag må psykiskt bättre. Frågan är ju om man vågar gå på promenad på SBH, jag hittar inte ens här. Men vi får väll prova annars får jag krama ett träd och sen får isak hämta mig. Hej då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback