the bishop cornelias arms

 
Ikväll har jag haft en jättebra kväll med väninnorna. Vi har ätit god mat på bishops och sen sätt läskig film på bio.  Jag har dom allra finaste vännerna på planeten tellus. Har även några på mars och jupiter men dom är inte lika bra.

Min älskade babygirl isse hämtade mig på bion och nu är vi hemma hos honom. Jag är redo för att sova men först ska jag försöka tvinge isak att se kvällens avsnitt av halv 8 hos mig. Det är på riktigt mitt favoritprogram. Jag älskar alla matprogram och har börjat läsa jättemånga bak-bloggar. När man inte får äta gott kan man ju iallafall kolla på goda bilder.

Imorgon är det fredag och lön och jag är redo till 100 procent. Godnatt på er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback