Taken 2


 
Taken 2 - biopremiär den 5 oktober. In my fucking ass. Jag älskade Taken 1 av hela mitt hjärta för jag älskar trafficking och våld. Och nu har jag sett fram emot taken 2 så jävulskt mycket och hade tänkt se den imorgon med mina nära och kära. MEN NAAE DÅ GÅR DET INTE I SKELLEFTEÅ!!!!!!!!!!! JAG HATAR SKELLEFTEÅ JAG SKA FLYTTA HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så här var det förra gången också då jag längtade efter en film jävligt mycket, Titanic 3D. DEN GICK INTE HELLER I SKELLEFTEÅ. Men i typ Umeå och Luleå gick både titanic och taken. Jag blev så jävla arg och besviken på SF Bio. Jag kommer aldrig att gå på bio igen. Synd SF bio där förlorade ni en jävligt bra kund som ibland har varit på bio flera gånger i veckan och även brukar köpa en läsk.

 Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback