stardoll.COM

 
Det här är min doll på stardoll.com i olika delar av mitt hus. Jag har haft så många månaders superstar att jag låst upp alla rum.

Stardoll har varit en del av mitt liv väldigt länge. Jag kommer ihåg hur det var i början, då var det bara en sida med klippdockor som man klädde på. Nu har det utvecklats nåt så jävulskt. Stardoll har 200 miljoner medlemmar från alla möjliga länder. Nu har min sin egna doll, sin egen villa och man kan göra så mycket saker. Allt från att shoppa, spela spel, chatta med vänner, vara med i klubbar, designa kläder, smycken, göra frisyren... möjligheterna är oändliga på stardoll.com

Tyvärr så kostar det om man vill ha en fin doll. Det har min mamma och pappa fått känna på genom åren. När vi hade hemtelefon var det väldigt lätt att ringa ett litet samtal och hipps vipps så hade man en redig slant på stardoll. Under min livstid har jag säkert slösat minst 1000kr på detta jääävla spel. Oj ursäkta jag blev arg

Det roliga är att man kan sätta ihop olika outfits och styla sin doll. Det bästa är att det finns ju riktiga märkesgrejer som man kan köpa till sin doll!! Jag har t.ex. väskor från mulberry, chanel, marc jacobs, skor från jeffrey campbell och nyss köpte jag en kaninpäls från versace.

Så, om ni mot förmodan skulle bli medlem kan ni gärna lägga till mig som vän, "sandralindahl" heter jag. Då kan vi gå på party tillsammans (ja man kan göra det)

See you on stardoll.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback