shop

 
Lämnade ju tillbaka kavajen och då kunde jag köpa allt detta till samma pris hehe. Jävligt dåliga bilder så det nästan är pinsamt tyvärr

1. En fin mönstrad klänning, hittade den på halva priset. Såg jävligt ful ut på bilden men den är jättefin på! Ni får se den på mig nån dag istället

2. En till klänning som såg ännu fulare ut. Fast det egentligen är typ den finaste klänning jag haft på mig. Den har en lång dragkedja där bak. Och fram är det så himla fin urringning och man får jävligt fin midja i den hehe. Ja den är fantastisk... ni får se den på mig nästa fest

3. En luddtröja är ju ett måste

4. Ta 2 betala för 1 på alla smycken på bikbok. Döskallearmband (jag har ju så få hehe..) och ett fint enkelt halsband, har länge velat ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback