sequins




Här är en av mina outfits för idag. Bytte nämligen efter första stanrundan pga. hål i strumpbyxa och jag vet nog inget värre. I like the matching with partyskirt and a little bigger ludd-tröja. Kjolen köpte jag btw för tre år sedan, på gina. Bit i still like it

Iallafullafall så idag klev jag upp tidigt, halv 10 (därför är jag skittrött nu, funderar på p-nap) Isse skulle nämligen klippa sig så följde med honom till stan och kikade i butiker medans. Han blev iallafall jättesnygg och fin och söt som vanligt. Det var inge kul att titta i butiker för jag hittade MASSOR som jag vill ha men jag är fattigare än en kyrkråtta som man brukar säga. Undrar egentligen varför för jag tror inte råttor som bor någon annanstans har mer pengar än dom som bor i kyrkan?

Jaja, när isaken var klar for vi hem till honom och chillade innan han skulle iväg och jobba. Då begav jag mig till stan igen, i en ny outfit och ett nytt uppdrag. Jag skulle nämligen träffa mina saknade vänninor emma och emma. Har inte sett dom på några dagar och så kan vi ju inte ha det!!!!!!!!!!!!!!! Storsade med dom sen gick jag hem till isse och åt köttfärsås. Nu sitter jag och ser sommaren med göran. Funderar på 1. sova 2. gå till coop. Fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback